بازدید عضو شورا از اداره کل ارتباطات وامور بین الملل روابط عمومی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده؛ می‌شود با مدل جمهوریت و اسلامیت یک کشور را اداره کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام عیلرضا سعیدی در بازدید از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: طی بیش از چهاردهه گذشته، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده؛ می‌شود با مدل جمهوریت و اسلامیت یک کشور را اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه این مدل از کشورداری برای اولین بار توسط امام خمینی (ره) و انقلابیون ایران به جهان عرضه شده، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران طی این چند دهه نشان داده می‌توان جامعه را با زیرساخت‌های فکری اسلامی و با مدل دموکراسی به سمت توسعه همه جانبه پیش برد.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: طی چند دهه گذشته شاهد رشد کشور در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... هستیم که این امر نتیجه همدلی مردم و مسئولین است.

وی ابراز کرد: با یک بررسی ساده می‌توان دریافت که ایران قبل از انقلاب اسلامی از لحاظ جایگاه علمی و پژوهشی در چه رتبه‌ای قرار داشت و امروز در کدام پله قرار دارد.

وی ادامه داد: طی چند سال گذشته ایران توانسته به نقطه موثری در منطقه تبدیل شود و بدون اتکا به ابرقدرت‌هایی که قبلا به صورت تک قطبی بر جهان سطله داشتند، اهداف خود را محقق کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشان داد می‌توان با تکیه بر مردم و بدون اتکا به سلطه غرب و شرق حکومت اسلامی ایجاد کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های البرز گفت: امروز البرز با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد، به عنوان استانی علمی و صنعتی شناخته شده است.

کرج به مقصد گردشگری تبدیل شده است

عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: مدل توسعه شهر کرج هم نشان می‌دهد که اگر اراده‌ای برای پیشبرد برنامه ها وجود داشته باشد، اتفافات زیبایی رقم می‌خورد.

وی ابراز کرد: امروز کرج از شهری عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شده و ویژگیهای منحصر به فرد این کلانشهر باعث شده ایران کوچک مقصد سفر بسیاری باشد.

رییس  کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج  در ادامه به برنامه شورای ششم در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: با تاکید مقام معظم رهبری جشن ملی دهه فجر باید به صورت محله‌ای و با مشارکت پرشور مردم برگراز شود .

وی با اشاره به اجرای جنبش پرچم گفت: بر این اساس بنا شده بالای درب هر خانه‌ در محلات مختلف کرج پرچم جمهوری اسلامی  ایران نصب شود.

وی با ادامه داد: شورای ششم بنا دارد ارزش های انقلاب را به سمت محلات سوق دهد تا هر اتفاقی که رقم می‌خورد، از دل خانواده‌ها باشد.

این مسئول اضافه کرد: بدون شک هر انقلاب تا زمانی‌که پشتوانه مردم را داشته باشد، پایدارخواهد بود.

وی ادامه داد: بنا شده مساجد محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات در دهه فجر قرار بگیرد و ائمه جماعت و معتمدین مساجد هم راهبران جشن انقلاب باشند.

وی گفت: علاوه بر این، در این ایام شاهد برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در گوشه و کنار شهر هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =