رویداد تانا

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: طی امضای تفاهم نامه ای میان سازمان فرهنگی شهرداری کرج و پارک علم و فن آوری استان البرز رویداد تخصصی "تانا" در استان البرز در خانه استارتاپ و با محوریت توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی در کرج برگزار می‌شود.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه گامی موثر در زمینه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و پژوهشی برای حمایت از فناوران و صاحبان ایده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: در مجموعه مدیریت شهری تلاش میکنیم تا علاوه بر داشتن نگاه خدماتی و نگه‌داشت شهر موضوعات اجتماعی فرهنگی و ورزشی را نیز در اولویت قرار دهیم و نگاهمان باید از صرف بتن و آسفالت و جدول فراتر بوده و به سمت ارتقا فرهنگ و رفاه مردم نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید تسهیل گر باشد و مجموعه های خصوصی باید در این راستا یکسری امکانات را در اختیار این دستگاه قرار دهند، گفت: فعالین وسرمایه‌گذاران فرهنگی در دنیای امروز برای رفع مشکلات در این حوزه باید با روش های جدید و خلاقیت کارها را پیش برند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه برگزاری رویدادهایی مانند "تانا" می‌تواند مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =