یساولی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ازاطفا ۲۳۵ مورد اطفا حریق و انجام ۴۹۲ مورد نجات در بهمن ماه خبر داد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۵۳ نفر ساعت نیروی عملیاتی، مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۰۵ ساعت به عملیات اعزام شده و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۳۵ مورد حریق و ۴۹۲ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۶۲ مورد نجات یافته، ۱۷ مصدوم و ۶ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۲۴ حریق و ۴۱ حادثه، ‌ایستگاه ۱۱۴ با ۲۲ حریق و ۲۰ حادثه وایستگاه ۱۰۶ با ۲۱ حریق و ۲۱ حادثه صورت گرفت.

وی افزود: صدور ۲۹ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۳ مورد گواهی حریق و حوادث باحضور ۱۰۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۳۶ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۴۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۴ مورد با حضور ۲۹۶ نفر کارشناس اعزامی و در حوزه ایمنی شهری تعداد ۲ مورد بازدید از واحدهای صنعتی باحضور ۲۰ نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع، ۳ مورد بازدید از صنوف باحضور ۶ نفر کارشناس در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته طی ماه گذشته اعلام کرد.

یساولی بیان داشت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات و داوطلبین باحضور ۸۶۶ کارآموز به مدت ۱۶۴ ساعت و با همکاری ۳۳مربی انجام پذیرفت. همچنین برگزاری ۱۴ دوره آموزش ضمن خدمت باحضور ۲۵۵ نفر ویژه پرسنل سازمان و با همکاری ۳۰ مربی به مدت ۳۷۸ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

منشر شده در تاریخ یکم اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =