• ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 83162
مسابقه عکاسی لاله ها

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همزمان با شروع نهمین جشنواره لاله‌ها در این کلانشهر، از برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها خبرداد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: استقبال شهروندان از نهمین جشنواره لاله‌های شهر کرج در نخستین روزهای برگزاری مطلوب بوده و پیش‌بینی می‌شود که طی هفته جاری میزان بازدیدکنندگان از باغ گل‌ها افزایش یابد.


وی افزود: با مطلوب شدن شرایط آب و هوایی در کرج اکثر شهروندان پس از افطار، در محل باغ گل‌های پارک شهید چمران حضور می‌یابند و لحظاتی را در فضای دلنشین و گل‌آرایی شده باغ گل‌ها می‌گذرانند.


عاقلی گفت: در نهمین جشنواره لاله‌های شهر کرج، چینش رنگ‌های لاله‌ها و طراحی کاشت آن‌ها به صورتی است که نظر هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کند و بسیاری از شهروندان با در دست داشتن دوربین‌های خانگی و گوشی‌های تلفن همراه به ثبت مناظر و لحظه‌های به یاد ماندنی در کنار خانواده‌های خود پرداختند.


این مسئول  بیان داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همزمان با برپایی نهمین جشنواره لاله‌ها در این کلانشهر، مسابقه عکاسی از لاله‌ها را برگزار می‌کند.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عنوان کرد: شرکت در این مسابقه بدون محدودیت بوده و تمامی بازدیدکنندگان می‌توانند عکس های مربوط به نهمین جشنواره لاله‌ها در سال ۱۴۰۲ با دوربین‌های حرفه‌ای، خانگی و تلفن همراه  را تا پایان فروردین ماه به ایمیل Park@Karaj.com و یا به پیام‌رسان داخلی ایتا به شماره ۰۹۱۰۸۵۴۲۴۳۱ ارسال نمایند.


شایان ذکر است در مسابقه عکاسی امسال جشنواره لاله‌ها، کمیته داوری به بهترین عکس یک میلیون تومان، عکس دوم ۵٠٠ هزار تومان و به تعدادی از عکس‌های برگزیده جوایزی اهدا خواهد کرد.

برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها در کرج

برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها در کرج

برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها در کرج

برگزاری مسابقه عکاسی لاله‌ها در کرج


منتشر شده در تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =