بازدید نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی از نهمین جشنواره لاله های کرج

مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بازدید از باغ گل‌ها و نهمین جشنواره لاله‌های کرج گفت: جشنواره امسال فضای کاملاً متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته به وجود آورده و استقبال مردم از این جشنواره نشان می‌دهد که مردم کرج به جشنواره‌های گل و گیاه علاقمند هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی عسگری در بازدید از نهمین جشنواره لاله‌های کرج گفت: در جشنواره نهم لاله‌ها شاهد استقبال پر شور خانواده‌ها هستیم و این استقبال مطلوب نشان از مدیریتی کارآمد در برگزاری این دوره دارد.


وی با بیان اینکه جشنواره لاله‌ها عامل حفظ و ارتقاء برندینگ فرهنگی کرج است اظهار داشت: جشنواره امسال فضای کاملاً متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته به وجود آورده و استقبال مردم از این جشنواره نشان می‌دهد که مردم کرج به جشنواره‌های گل و گیاه علاقمند هستند.


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت نشاط و شادابی شهر و شهروندان به عنوان یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری افزود: برگزاری جشنواره لاله‌ها و نمایشگاه گل و گیاه در کرج به تقویت رابطه مردم و محیط زیست منجر می‌شود و شهروندان را نیز برای تلاش در جهت حفظ و توسعه سرانه فضای سبز دغدغه‌مند می‌سازد.


وی با اشاره به بازدید رئیس قوه قضاییه و هیئت عالی قضایی از استان البرز و پروژه پارکرود در حاشیه رودخانه کرج اظهار داشت: تلاش مجموعه مدیریت شهری و سبزبانان برای مناسب‌سازی و ایجاد تفرجگاه در این پروژه قابل ستایش است.

عسگری با مثبت ارزیابی کردن نتایج بازدید رئیس قوه قضاییه افزود: موضوع انتقال زندان رجایی‌شهر به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مردم به صورت ویژه دنبال خواهد شد تا کلانشهر کرج با افزایش و توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری و بازگشت به هویت باغشهری خود بیشتر از گذشته شناخته شود.



منتشر شده در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =