آموزش مسائل ترافیکی به دانش آموزان

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: پارک ترافیک فرهنگسرای طبیعت، میزبان برگزاری دوره‌های آموزش شهروندی برای کودکان و دانش‌آموزان است.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با همکاری و تعامل دوجانبه پلیس راهور کرج و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در راستای برنامه‌ریزی در خصوص بازدیدهای علمی آموزشی مدارس شهر کرج از شهرک ترافیک فرهنگسرای طبیعت و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگ‌سازی ترافیک و ایمنی، در روزهای یکشنبه با هماهنگی مدارس مختلف سطح شهر کرج و حضور دانش‌آموزان در پارک ترافیک فرهنگسرای طبیعت، بازدید و آموزش مسائل ترافیک و ایمنی و فرهنگ‌سازی لازم انجام خواهد پذیرفت.


وی افزود: به دلیل اهمیت جایگاه آموزش شهروندی در موضوعات مختلف و نیاز زندگی فردی و اجتماعی شهروندان به فرهنگ‌سازی موارد تأثیرگذار در زندگی، اقدام به راه‌اندازی طرح آموزشی با نام "همیاران آموزش شهروندی" شد.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: هدف از این طرح اجرای برنامه‌های مختلف آموزش شهروندی نظیر ترافیک، ایمنی، پسماند، فضای سبز و... برای عموم مردم به ویژه کودکان و دانش‌آموزان است که با توجه به اهمیت یادگیری بهتر دانش‌آموزان در سنین کودکی، این رویداد برای مقاطع ابتدایی مدارس شهر کرج انجام می‌شود.

اشتری بیان داشت: در همین راستا، در روز یکشنبه ۳۰ مهرماه برنامه بازدید علمی و دوره یادگیری دانش‌آموزان در زمینه ترافیک و ایمنی حمل و نقل به میزبانی پارک ترافیک فرهنگسرای طبیعت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و با حضور کارشناسان آموزشی پلیس راهور کرج برگزار و مورد استقبال کودکان قرار گرفت. این آموزش‌ها از آشنایی با علائم و تابلوهای راهنمایی تا رعایت قوانین رفت و آمد خودروها به وسیله ماشین‌های برقی آموزشی، به مراجعین ارائه می‌شود.

شایان ذکر است تمامی مدارس شهر کرج در صورت تمایل می‌توانند جهت بهره‌مندی از فضای آموزشی پارک ترافیک فرهنگسرای طبیعت، به صورت حضوری به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج واقع دربلوار جمهوری، میدان جمهوری، بلوار ماهان غربی، بعد از پمپ گاز، ساختمان اصلی سازمان (دفتر معاونت اجتماعی) مراجعه کنند.

آموزش مسائل ترافیکی به دانش‌آموزان کرجی

آموزش مسائل ترافیکی به دانش‌آموزان کرجی



منتشر شده در تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =