قهرمانی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم توجه به تأمین روشنایی معابر در شب گفت: مدیریت واحد شهری برای بهینه سازی و تامین نور سطح شهر توسط مدیریت شهری و دستگاه های خدمات رسان اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مریم قهرمانی صارم در کمیسیون تلفیق در بررسی متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ مناطق دهگانه شهرداری اظهارداشت: متأسفانه مدتی است روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها، مسیرهای پیاده و حتی شریان های پرتردد و اصلی شهر به شدت کاهش پیدا کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: عدم تامین روشنائی معابر شهری زمینه ساز حوادث ترافیکی، فراهم شدن بستر مناسب برای بزهکاری و بدل ساختن معابر امن شهر به فضای بی دفاع شهری و کاهش احساس امنیت شهروندان است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: انتظار داریم در همکاری با شهرداری دستگاه های خدمات رسان بیش از پیش به مسأله تأمین روشنائی معابر شهر و ارتقاء ایمنی و امنیت شهروندان از این طریق توجه شود.

قهرمانی تصریح کرد: با وجود مزایای زیادی که روشنایی معابر دارد با استفاده از تجهیزات مناسب برای تامین این روشنایی می توان مصرف انرژی ارزشمند برق را در این حوزه مدیریت کرد و با بیشترین بهره وری، کمترین میزان مصرف را داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =