اعتصامی

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نقشه ها و الگوهای هواشناسی نشان می دهد که به شدت دچار کاهش بارندگی هستیم، گفت: حتی اگر در دو ماه پایانی روزهای پربارشی داشته باشیم اما بدلیل عدم برنامه ریزی با مساله کمبود آب جدی روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ سید مرتضی اعتصامی در سی امین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که با حضور اعضا کمیسیون برگزار شد به طرح و بررسی نامه شهرداری در خصوص مجوز استفاده از ردیف تباصر بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه مطالعه در راستای بهسازی قنوات، آب انبارهای شهر کرج جهت بهره برداری در شرایط بحرانی اشاره کرد و اظهارداشت: امسال با کاهش بارندگی وضعیت بارش ها نسبت به سالهای گذشته بسیار پایین بوده و این نشان می‌دهد که با کمبود جدی آب مواجه خواهیم شد.

اعتصامی با تاکید بر اینکه تامین منابع آبی جدید باید مطابق با وضعیت آینده در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: در این راستا مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر نیز در خصوص بهسازی منابع آب انبارها طرحی را بررسی و پژوهش کردند.  

وی خاطرنشان کرد: امسال شش حلقه چاه برای کمک به پشتیبانی آب شرب تخصیص یافت که فضای سبز آسیب دید در این راستا عملکرد مدیریت شهری مورد نقد واقع شد.  

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد:  تنها راه گذر از این شرایط بحرانی استفاده بهینه و صرفه‌جویی در منابع آب است که امیدواریم هموطنان در عمل به این اصل توجهی جدی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =