اسدیان

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از جمع آوری و بررسی ۱۳۰ ایده و پیشنهاد با نظر اعضای شورای شهر به مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر  در راستای بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج محمد اسدیان اظهارداشت: در راستای برنامه فراخوان دعوت از نخبگان، معتمدین و علاقمندان آشنا به حوزه مدیریت شهری با هدف برنامه ریزی مشارکتی در راستای تهیه و تنظیم بودجه ۱۴۰۳ شهر کرج ۱۳۰ ایده و پیشنهاد توسط اعضای شورای شهر بررسی و ارائه شد.

وی مشارکت و پیشنهاد شهروندان در بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و افزود: در ملاقات مردمی به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر دریافت نظرات نخبگان و معتمدین محلات در خصوص گزارش عملکرد مناطق در حوزه‌های مرتبط با شهرداری، فراخوانی را طراحی کنیم تا بتوانیم مسائل شهر  را تدوین و در بودجه مدیریت شهری تخصیص دهیم.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اعتماد شهروندان، نخبگان و معتمدین مولفه مهمی در ارتقاء مشارکت انها در امور شهری است که این مهم از طریق شفاف سازی و انعکاس دقیق اقدامات مدیریت شهری صورت می‌پذیرد.

بررسی ۱۳۰ ایده در خصوص بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری به مرکز پژوهش شورای شهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =