قهرمانی

نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: فضاهای مکث با هدف تعامل و گفتمان اجتماعی شهروندان و افزایش فضای سبز و استفاده مناسب از محیط های مختلف شهری ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج  در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری در خصوص پروژه احداث فضاهای مکث اظهار داشت: این فضاهای مکث با تصویب بودجه در منطقه ۶ شهرداری کرج  با ایجاد طراحی شبکه معابر و طراحی کاشت معابر و نصب مبلمان و بازسازی سیستم روشنایی جهت رفاه حال شهروندان ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: زیباسازی محیطی و روشنایی فضا از جمله محورهای مهمی است که در استقبال از ساخت فضاهای مکث شهری می تواند بازخورد خوبی در میان شهروندان و ساکنین محلات ایجاد کند و نسبت به نزدیکی و ایجاد تعامل و گفت و گو با آن ها موثر واقع شود.  

قهرمانی صارم تاکید کرد: شهرسازی ما فاقد فضاهای عمومی گفت وگو است در این راستا  سعی شهرداری مناطق که چنین فضایی ایجاد و شهروندان از آن بهره مند شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: زندگی روزمره مردان و زنان در این فضـــاها رخ می‌دهد و به همین جهت، مناسب بودن این فضاها برای استفاده تمام گروه‌های اجتماعی موضوع مهمی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =