منعمی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهای خدمات مراکز رفاهی، تفریحی و اقامتی کارکنان شهرداری کرج برای بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا با قید اینکه استفاده از مجتمع تفریحی اقامتی میلاد نشتارود و میلاد مشهد به صورت رایگان سالی یکبار  انجام شود به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج؛ فاطمه منعمی در کمیسیون تلفیق شورای شهر با موضوع بررسی تعرفه عوارض، بهای خدمات و منابع درآمدی سال ۱۴۰۳ شهرداری کرج اظهارداشت: شهرداری کرج در اجرای قانون جوانی جمعیت بسیار عقب تر از تکالیف قانونی اش عمل میکند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: مهمترین سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت در مقابل جلوگیری از روند پیری در کشور است می بایست این مهم که یکی از  برنامه های شهرداری مجموعه مدیریت شهری جاری و ساری باشد.

منعمی بیان کرد: در این راستا شورای اسلامی شهر سعی می کند در چارچوب قوانین و همچنین منابع درآمدی و در حد بضاعت و توان، چارچوب هایی را برای شهرداری کرج تعریف نماید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: مقرر شد بهای خدمات مراکز فرهنگی در برگزاری کلاس‌ها در حوزه صنایع دستی –کشاورزی و فضای سبز، کامپیوتر، هنرهای دستی ۴۰ درصد سهم شهرداری کرج برای بانوان سرپرست خانوار و بانوان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تخصیص یابد.

منعمی درخصوص بودجه سال آینده شهرداری در حوزه اعتبارات مربوط به بانوان تصریح کرد: نیاز شهرکرج به اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی بسیار گسترده است در این راستا شهرداری باید تلاش کند تا با تدوین برنامه های کاربردی بخش قابل توجهی از این نیاز را در مسیر صحیح و تخصصی مرتفع سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =