دوشنبه های سالمندی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، از برگزاری دهمین جشن از طرح دوشنبه‌های سالمندی در کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به جایگاه سالدیدگان به عنوان بخشی از سرمایه‌های اجتماعی و قشر با تجربه و پرتلاش جامعه، اظهار کرد: سالدیدگان در بین عموم مردم و جامعه شهری مورد توجه قرار داشته و فعالیت‌های مناسبت و اجرای برنامه‌های نشاط‌آور و روحیه بخش می‌تواند در جهت افزایش‌ امید به زندگی و ارتقای مشارکت اجتماعی برای آنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سال گذشته، طرح دوشنبه‌های سالمندی با شعار "سالمندان برکت خانواده اند" جهت نکوداشت و تکریم این جایگاه محترم آغاز شده است.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: در حال حاضر دهمین برنامه از این طرح در روز دوشنبه ۳ اردیبشهت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بوستان جهان کرج برگزار می‌شود.

اشتری گفت: موسیقی شاد، استندآپ، مسابقه و جایزه و مشاوره سلامت روان و... از بخش‌های متنوع این جشن بزرگ خواهد بود که با حضور جمع کثیری از سالدیدگان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های دوست داشتنی برگزار خواهد شد.

وی از تمامی شهروندان دعوت کرد تا با جمع‌های خانوادگی و با حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود در این جشن پرشور و نشاط حضور پیدا کنند.


شایان ذکر است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی، رویدادهای هنری و مراسم‌های ملی و مذهبی و... به‌خصوص در ایام دهه کرامت تدارک دیده که در روزها و هفته‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

جشن شاد دوشنبه‌های سالمندی


منتشر شده در تاریخ سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =