• ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
  • کد خبر: 70722
عضوشورای اسلامی شهر.احد رسولی

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: احیای بافت فرسوده طی سالهای قبل مغفول مانده است.

احد رسولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: احیای بافتهای فرسوده شهری کار بزرگی است که در دورههای قبل مغفول مانده است.

وی ادامه داد: بدون شک اگر شهرداری در طول سالهای گذشته بخشی از بودجه خود را برای نوسازی این بافتهای اختصاص می‌داد و شورا هم بر احیای این فضاها پافشاری کرده بود، ما صاحب این میزان بافت فرسوده شهری نبودیم.

این مسئول با اشاره به نگاه ویژه شورای پنجم برای احیای بافت‌های فرسوده توضیح داد: شورای پنجم اهتمام ویژه ای برای احیای بافت‌های فرسوده دارد و به همین منظور کمیسیونی با عنوان شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده  تشکیل داده است.

وی خاطر نشام کرد: در این کمیسیون مسائل و مشکلات موجود برای احیای بافت‌های فرسوده شهری با جدیت بررسی  و برای رفع آنها برنامه ریزی لازم صورت می‌گیرد.

رسولی خاطر نشان کرد: برای احیای بافت‌های فرسوده شهری در راستای نیازسنجی محلات اقدام می‌کنیم و در این مسیر از مشارکت و ایده های هیات امنای محلات و دفاتر توسعه درون محله ای بهره می گیریم.

عضو شورای شهر کرج  با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در احیای بافتهای فرسوده  ادامه داد: ارتباط و مشارکت شهروندان نقش به سزایی در تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه دارد به همین دلیل به دنبال جذب مشارکت حداکثری آنها از راه‌های مختلف هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =