حاجی قاسمی

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمام تلاش شهرداری و شورا حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف است ولی متاسفانه دستگاههای دولتی همکاری لازم را با شهرداری ندارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مهدی حاج قاسمی در صد و نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور ضمن خیر مقدم به دکتر درویش پور معاون استاندار البرز اظهارداشت: تمام تلاش شهرداری و شورا حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف است ولی متاسفانه دستگاههای دولتی همکاری لازم را با شهرداری نداشتند و در خصوص تملکات همانند کنار گذر مهرشهر که جهاد کشاورزی و یا پل راه آهن، شرکت راه آهن بسیار کند پیش می رود که توقع می رود دولت که دسترسی و تسهیل فرودگاه پیام را در اولویت قرار دهد و همکاری های لازم را انجام دهد.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است، تصریح کرد: اگر در شهر، مناطق به صورت متوازن از خدمات بهره‌مند شوند، رضایت شهروندان و بهره‌وری بالا رفته و امنیت شهری نیز تضمین می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدیریت شهری و مشارکت در این حوزه یک حرکت دوسویه است در این راستا یشترین میزان توجه و قضاوت مردم مربوط به شهرداری و شورا است از این بابت همه دستگاه ها باید از طریق استانداری موظف به یاری رساندن به شهرداری کرج در انجام خدمات و پروژه های شهری شوند.

حاجی قاسمی یادآور شد: علیرغم اینکه شهرداری یک سیستم درآمدزاست هر فعالیتی در هر گوشه شهر اتفاق بیافتد، بخشی از آن به شهرداری مربوط می شود لذا با توجه به عدم دسترسی این نهاد به کلیه تاسیسات و منابع، باید سایر دستگاهها همکاری کنند در غیر اینصورت انجام پروژه ها با تاخیر روبرو می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =