فریده بزنی بیراموند-رییس کمیسیون خدمات شهری وعمومی وخزانه دار شورا

اصلاح هندسی دو نقطه پرتردد در اطراف پارک شرافت و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج توسط مدیریت شهری کارشناسی و انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در نطق پیش از دستور صد و نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: طبق گزارشات واصله عملیات اصلاح هندسی این دو نقطه از شهر با هدف بازگشایی گره‌های ترافیکی، سهولت در حرکت وسایل نقلیه، دسترسی بهتر و آسان به شبکه معابر اصلی و افزایش ایمنی عابران پیاده هر چه سریعتر انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری انجام اصلاحات در کمترین زمان ممکن برای آسایش بیشتر شهروندان انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: این عملیات علاوه بر بازگشایی مسیر، موجب روان سازی ترافیک در محل مورد نظر و دسترسی راحتتر خواهد شد.

بزنی بیرانوند در بخش دیگری از سخنانش از عدم اجرای تغییر مسیر حمل زباله به سکوی انتقال و سایت دفع بهداشتی انتقاد کرد و بیان کرد: از شهردار مجددا درخواست میکنم تا مسیر حمل زباله به سکوی انتقال زباله و سایت دفع بهداشتی از مسیر عبوری داخل سطح شهر به مسیر دیگری به خاطر ریزش شیرابه از خودروهای حمل زباله و نارضایتی شهروندان در عدم رعایت مسائل بهداشتی تغییر کند.

به گفته وی، انتقال زباله ها از این مسیر ضمن انتشار بوی نامطبوع باعث ناراحتی شهروندان شده که درخواست دارم مسیر حمل زباله از کیانمهر و چارباندی مهرشهر تغییر و مسیر قزلحصار به حلقه دره را طی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =