حسین محمدی-رییس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهر

تردد تاکسی‌های فرسوده در شهر یکی از گلایه‌های شهروندان از این ناوگان حمل و نقل عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در هفدهمین جلسه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: اکثر شهروندان برای انجام سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس و تاکسی استفاده می‌کنند و انتظار آنان سرویس‌ دهی مطلوب با ناوگانی جوان، پویا و بدون معطلی است، در حالی که تردد تعدادی از تاکسی‌های فرسوده در خیابان‌های شهر نه تنها شهروندان بلکه رانندگان این تاکسیها را می‌آزارد که در این راستا مدیریت شهری بایستی درصدد نوسازی و بهسازی این ناوگان شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به از رده خارج کردن تاکسی ها و اتوبوس های فرسوده افزود: در حوزه تاکسیرانی نیاز به تحول عمیق ساختاری داریم و برای محقق کردن شعار نوسازی و مدرن‌سازی تاکسیرانی و اتوبوسرانی برنامه مدونی باید شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورا بیان کرد: متوسط سنی ناوگان تاکسی در کرج بسیار فرسوده است که به دنبال آن هستیم این رقم را کاهش دهیم.

محمدی یادآور شد: از آن جایی که تاکسی ها هویت شهر محسوب می شوند و آثار زیادی به همراه دارند، باید هر چه سریعتر نسبت به نوسازی اقدام  و برای این مساله از دولت کمک بگیریم.

گفتنی است؛ در این جلسه بررسی پیشرفت کار مصوبات شورای اسلامی شهر در حوزه محیط زیست با حضور اعضاء این کمیسیون مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =