محمد حسین خلیلی اردکانیرییس کمیسیون نظارت وتحولات اداری

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج از تهیه و طراحی نقشه اماکن و مشاغل مزاحم کرج توسط مدیریت شهری کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در حاشیه اولین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ که در محل فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: طبق استعلام از ۱۲ اتحادیه صنفی تاکنون ۵ هزار باب صنف مزاحم در سطح شهرستان کرج شناسایی شده است.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهرداری برابر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون مکلف است از ایجاد و تاسیس کلیه اماکن که بنحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در سطح شهراست شامل تاسیس کارخانه ، کارگاهها، گاراژهای عمومی و تعمیرگاهها و دکانها و همچنین مراکزی که ایجاد سلب آرامش شهروندان می کند مثل ام دی اف و کابینت سازی  جلوگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: تاکنون برای ساماندهی تمام مشاغل و کسب هائی که ایجاد مزاحمت و سروصدا کنند هیچ اقدامی در کلانشهر کرج از سوی دستگاه های ذیربط صورت نگرفته است و مشکلات را دوچندان کرده است.

خلیلی اردکانی یادآور شد: از اواسط سال گذشته جلساتی در این خصوص تشکیل شده است که برابر ابلاغ وزارت کشور در این راستا نیازمند کمک و حمایت فرمانداری، استانداری و دادستانی هستیم .

 رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: بر این اساس در سال ۹۴ مطالعاتی توسط شهرداری کرج در خصوص ساماندهی صنوف مزاحم تهیه شده که ان شالله به نتایج خوبی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بند ۲۰ ماده ۵۵ تشکیل جلسات کمیسیون اداره امور شهری و ضرورت انجام برنامه‏ ریزی‌های اصولی در این زمینه، مستلزم آن است که شهرداری و شورای شهراز این اختیار قانونی استفاده کنند و در مورد مشاغل مزاحم کار ساماندهی را به جایی برسانند که از تاسیس اماکن مزاحم و غیر بهداشتی جلوگیری شود.

به گفته خلیلی اردکانی، شورای اسلامی شهر برای ساماندهی مشاغل مزاحم سکنه شهر وفعالیت‏های منافی اصول بهداشتی می‌تواند در برنامه‏ ریزی‏های خود به طور فنی و کارشناسی، طرح‏ها و پیشنهادهای لازم را ارائه و پی گیر انجام آن در کمیسیون شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =