غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

شهرداری کرج باید در راستای تامین خدمات مورد نیاز ساکنین سرحدآباد، صدور پروانه ساختمانی، کنترل و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و ایجاد سایر سرانه ها اهتمام لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غدیر مهدوی در نطق پیش از دستور صد و نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: با توجه به اشتراکات تاریخی این محله و علاقمندی ساکنین برای الحاق به شهر کرج، جا دارد که اقدامات قانونی و پیگیری های لازم برای جلوگیری از جداسازی آن از جغرافیای شهر صورت پذیرد.

این عضو شورا اضافه کرد: شهرداری کرج باید در راستای تامین خدمات مورد نیاز ساکنین سرحدآباد، صدور پروانه ساختمانی، کنترل و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و ایجاد سایر سرانه ها اهتمام لازم را داشته باشد.

به گفته این مسئول؛ سرحدآباد یکی از محلات دارای قدمت شهر است و ساکنین آن با شهر کرج دارای پیوندهای عاطفی و هویتی هستند و به نظر می رسد تصمیم برای جداسازی آن از مرکز البرز کارشناسی نباشد.

وی در ادامه گفت: مرکز پژوهش ها خواستار دسترسی به اطلاعات طرح های پژوهشی منعقد شده در سال ۹۶ به همراه جزئیات اعم از قراردادها، مبالغ پرداختی، میزان پیشرفت پروژه و ... است که امیدوارم این مهم اتفاق بیافتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =