مراسم درختکاری گلزار غربی کرج

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز در تمامی مناطق کرج، گفت: متاسفانه منطقه ۵ از نظر فضای سبز فقیر است و نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع عصر یکشنبه در مراسم درختکاری گلزار غربی کرج، با تاکید بر توسعه فضای سبز در مناطقی که فقر این مهم را دارند، گفت: مدیریت شهری کرج در تلاش است این کلانشهر را به سمت هویت گذشته خود که باغشهر بوده هدایت کند.

وی با بیان اینکه شهرداری در منطقه پنج زمینی با کاربری فضای سبز جهت توسعه این مهم ندارد، عنوان کرد: در تلاشیم با توافق با بخش خصوصی این امکان را برای شهروندان منطقه فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به اقدامات فضای سبز صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری در منطقه پنج اشاره کرد و افزود: طی سه سال و نیم گذشته و عمر شورای پنجم، پروژه احیا باغ سیب که مطالبه همه اهالی مهرشهر بوده محقق شده و این باغ با نظارت کامل شهرداری و شورای اسلامی احیا شد.

زارع اضافه کرد: اهالی این منطقه در فایده این اقدام مدیریت شهری را در آینده از نظر اکولوژیکی خواهند برد.

وی به فضای سبز حاشیه اتوبان اشاره کرد و افزود: در آینده ای نه چندان دور نیز پارکی به مساحت ۱۰ هکتار در زمین های موسوم به شهید ایرانی احداث خواهد شد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در ادامه از اقدامات شهرداری در خصوص تامین آب فضای سبز منطقه پمج سخن گفت و اضافه کرد: از قنات ترقی در منطقه هفت، تا منطقه ۵ لوله کشی انجام شده و با ایجاد شبکه آب گسترده، آب فضای سبز منطقه تامین شده است.

زارع با شنیدن مشکلات شهرک مترو واقع در گلزار غربی کرج، قول مساعد برای رفع این موانع و مشکلات را با همکاری دیگر مسئولان داد و افزود: با توجه به اینکه درآمد شهرداری از پرداخت عوارض شهروندان تامین می شود، ضروری است شهروندان برای خدمات رسانی بهتر، با پرداخت به موقع عوارض خود، مجموعه مدیریت شهری را یاری کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در فضای درختکاری محلی نیز برای جانمایی سِت های تندرستی و وسایل بازی کودکان در نظر گرفته شود تا شهروندان از فضای پارکی نیز در این محله بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =