حاجی قاسمی

دبیر شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه کلیه ملاحظات اجرایی شهرداری در لوایح و طرح ها با حُسن اعتماد در نظر گرفته می‌شود، خواستار اهتمام و جدیت شهرداری در اجرای سیاست های شورای شهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور چهل و دومین جلسه رسمی شورا با اشاره به اینکه شورای شهر نقش سیاستگذاری و تقنینی دارد و شهرداری نیز شأن اجرایی دارد، اظهار کرد: در هفت ماه و نیم گذشته تاکنون همه ملاحظات اجرایی شهرداری در لوایح و طرح‌ها را در نظر گرفته‌ایم و همراه بودیم.

وی با بیان اینکه در موارد مهمی سیاست‌های شورا رعایت نشده است، گفت: زمان بررسی متمم بودجه سال ۱۴۰۰ بسیاری از موراد مد نظر شهرداری در حوزه منابع انسانی را در نظر گرفتیم اما با توجه به اینکه امکان ایجاد سطح مناسبی از عدالت عملکردی و نظام جبران خدمات عادلانه وجود نداشت مقرر شد عدالت توزیعی به عنوان حداقل اقدام برقرار شود.

حاجی قاسمی در تعریف عدالت توزیعی گفت: دو نفری که کاری مشترک انجام می‌دهند و یک جایگاه دارند جمع دریافتی سالانه آنها فارغ از نوع قراردادشان به هم نزدیک شود برای تحقق این مهم ابزاری مانند عیدی و پاداش آخرسال پیشنهاد شد.

دبیر شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه عدالت توزیعی مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: شعار عدالت توزیعی بین منابع انسانی از سوی سیزده نفر عضو شورا در زمان انتخابات اعلام شد و پس از آن نیز در متمم بودجه منعکس شد که متاسفانه از سمت شهرداری نادیده گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =