حجت الاسلام سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: آذین‌بندی شهر در اعیاد و جشن‌ها بر عهده شهرداری است و باید نسبت به آن توجه بیشتری شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه علی الخصوص فرا رسیدن ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیه اله طی تذکری در خصوص آذین‌بندی، چراغانی سطح شهر و زیباسازی میادین و معابر اظهارداشت: با توجه به اهمیت اعیاد شعبانیه که مهمترین آن ولادت امام زمان (عج) است، ضروری است تا شهرداری اقدامات جدی‌ در فضاسازی و زیباسازی این عید بزرگ رقم بزند.

سعیدی اذعان کرد: انتظار ما این است که در اعیاد و جشن‌ها سطح شهر و معابر و ادارات نیز حال و هوای شعبانیه گرفته و به خوبی آذین‌بندی شود.

وی تأکید کرد: در عصر کنونی میلاد حضرت ولی عصر یکی از بزرگترین رویدادهای جهان تشیع است که با وجود دشمنی‌های فراوان با شیعیان، سعی در کمرنگ جلوه دادن آن هستند و این وظیفه ما شیعیان است که با برگزاری جشن‌های بزرگ و با شکوه به جنگ با این دشمنان برویم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در شرف رسیدن فصل بهار و سال جدید هستیم لازم است در آماده‌سازی شهر از فصل بهار طرح‌های جدید اجرایی شود و از اقدامات تکراری گذشته عدول و یک کار تحولی صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تصمیم‌گیری مهم شورا در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی بیان کرد: در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی انجام و اعتباراتی تخصیص یافته است، بحمدالله تصمیم مهمی شورای ششم در نظام‌سازی و ساماندهی این حوزه گرفت و با این تصمیم همه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر در ذیل نقشه مهندسی فرهنگی استان رقم خواهد خورد که ضروریست شهرداری نیز در اجرائی کردن این مهم با دقت عمل کند.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =