• ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 83791
ایز دیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیوند خواهر خواندگی کلانشهر کرج با یکی از شهرهای چین به نام تیانجین به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در پایان یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری، مشاوران و اصحاب رسانه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بررسی درخواست خواهرخواندگی یکی از شهرهای چین با شهر کرج است که اعضای شورای شهر موافقت خود را در این خصوص اعلام کردند.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به لایحه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اشاره و تصریح کرد: لیست ماشین آلات شهرداری جهت خرید در کمیسیون تلفیق به تصویب شورای شهر رسید و اصلاحات در تعداد و برند به صلاحدید معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج مجاز شد.

ایزدیار بیان کرد: سقف ریالی خرید ماشین آلات به میزان ۱۱۰ میلیارد تومان تعیین و اعتبار آن از محل مازاد درآمد شهرداری افزایش یافت و تغییرات در متمم پایدار شد و به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: تصویب طراحی و اجرای المان های فرهنگی و مناسبتی، مشارکت با صدا و سیما در راستای اطلاع رسانی، اجرای برنامه های فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهرداری با محوریت خانواده از دیگر مصوبات یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =