قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه تبعیض در بین کارکنان اجازه نمی دهد یک کار خوب اجرایی شود، گفت: در طول دو سال گذشته، شورای ششم بارها درباره انگشت طلایی های شهرداری تذکر داده است در این راستا تصمیم بر این شد که بر اساس ساعت ورود و خروج کارکنان، به آن ها حقوق پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی شورا در رابطه با مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده شخصی یکی از اعضای شورای شهر کرج از خودروی شهرداری اظهارداشت: در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، جلسه روسای کمیسیون های فرهنگی کلانشهرها به میزبانی شورای شهر اصفهان برگزار شد و در این جلسه می بایست رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج به نمایندگی از شورای این شهر در جلسه مذکور حضور پیدا می کرد که پس از امضای برگه ماموریت، وی با همراهی مسئول دفتر خود با خودروی شهردار به اصفهان اعزام شدند، از آنجایی که احتمال تصادف در همه رفت و آمدها وجود دارد، در مسیر این ماموریت سانحه ای رخ داد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این حادثه فقط خسارت مالی به دنبال داشت و به همکاران ما آسیب جدی وارد نشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه وسیله ایاب و ذهاب برای ماموریت باید توسط دستگاه مربوطه تامین شود و برابر قانون، هزینه‌های اداری مالی شورای شهر بر عهده شهرداری است، شهرداری کرج خودروی این ماموریت را تامین کرد.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت شهرداری بر اماکن عمومی در اختیار خود بیان کرد: امروز وضعیت پارک‌های سطح شهر در حالت عمومی و همچنین فضای اختصاصی دچار ایراد و اشکال است در حالیکه همه وظیفه دارند قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند و ما نیز به عنوان کارگزاران این نظام وظیفه صیانت از قانون را بر عهده داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در فضاهای اختصاصی پارک‌ها که شهرداری آن‌ها را اجاره داده افراد ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند و اگر کسی نمی‌تواند فضاهای اختصاصی پارک‌ها را مدیریت کند، هم با او و هم با طرف قرارداد برای اجاره فضای مربوطه باید برخورد شود در این راستا دستگاه قضائی بر این موضوع تمرکز کرده است.

قاسم پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود خط قرمز شورای شهر را جلوگیری از تبعیض بین کارکنان مجموعه شهرداری عنوان و تصریح کرد: تبعیض در بین کارکنان اجازه نمی دهد یک کار خوب اجرایی شود، در طول دو سال گذشته، شورای ششم بارها درباره انگشت طلایی های شهرداری تذکر داده است در این راستا تصمیم بر این شد که نظم و انضباطی در شهرداری برقرار و بر اساس ساعت ورود و خروج کارکنان، به آن ها حقوق پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در حالیکه افراد حزب اللهی این شهر حتما باید ساعت بزنند، چرا در مورد سایر افراد نباید این اتفاق بیفتد؟ اگر قرار بر ساعت زدن است، همه باید نسبت به این امر اقدام کنند.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =