قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه سرعت ساخت تصفیه خانه ها در شأن مردم این کلانشهر نیست گفت: شرکت آبفای استان البرز بررسی‌های لازم را صورت دهد تا دریابیم که مشکل کار کجاست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونین و مدیران وی، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان البرز و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به دو حوزه آب و برق در استان البرز و پاسخ به سوالات و مطالبات مردم برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی مردم این کلانشهر از بسیاری از اقدامات و موضوعات محروم بوده و مظلوم واقع شده اند، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵ تفاهم نامه‌ای با شرکت آبفا به منظور احداث تصفیه خانه‌های لوکال منعقد شد و راه‌اندازی تعدادی از آن‌ها صورت گرفت اما مابقی مغفول و مسکوت ماندند.

قهرمانی بیان کرد: تامین آب شرب شهروندان کمترین امکان و خدماتی است که می‌توانیم به ویژه در تابستان به آن‌ها ارائه دهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این تصفیه خانه‌ها چه زمانی به بهره برداری می رسند؟ شرکت آبفای استان البرز بررسی‌های لازم را صورت دهد تا دریابیم که مشکل کار کجاست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه سالانه حجم آب بسیاری برای آبیاری درختان صرف می‌شود، تاکید کرد: دغدغه ما به عنوان نمایندگان مردم، حفظ آب شرب است؛ با توجه به اینکه تهران تفاهم نامه‌ای را با وزارت نیرو منعقد و اقدام به آبیاری فضای سبز با استفاده از پساب کرده، چرا ما این کار را انجام ندهیم؟ تعلل در حوزه فاضلاب مردم را اذیت می کند، باید هرچه سریعتر بسترهای لازم را برای این امر فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مطالبه اصلی اهالی دهقان ویلا، افت فشار آب است، نه آسفالت و فضای سبز، اذعان کرد: سقف بهره مندی استان البرز از دفع فاضلاب، ۳۴ درصد بوده در صورتیکه در سایر کلانشهرها این میزان بالای ۵۰ درصد است. ما در این حوزه با ضعف مواجه هستیم و برایمان افت دارد؛ از شرکت آبفا درخواست می‌شود بررسی های لازم را انجام دهد تا متوجه شویم که دلیل عقب ماندگی ها و مشکلات چیست.

قهرمانی بیان کرد: مهم ترین دغدغه ما نقاط بی دفاع شهر هستند اما تعجب می کنم که چرا فرمانداری کرج این موضوع را نادیده می گیرد؟ زیرا در پی محرومیت‌های این مناطق، مشکلات دیگری از جمله نا امنی به وجود می‌آید، در رفع این معارض‌ها در مسیر تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری باید تلاش شود تا به کندی پیش نروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =