قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم توجه مدیریت شهری به رفع آسیب‌های اجتماعی با افزایش دوره های آموزش شهروندی تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی و اقدامات لازم توسط مدیریت شهری و دستگاه قضا انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در ابتدای یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان البرز برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام هادی (ع) اظهارداشت: امیدواریم با تدبیر امور و تصمیماتی که برابر قاعده، قانون، وظیفه و شرع بر عهده شورای اسلامی شهر و شهرداری است، بتوانیم در راستای تعیین سرنوشت این شهر، آینده‌ای روشن برای مردم این کلانشهر رقم بزنیم.

وی روز قلم را به اهالی فرهیخته و زحمتکش قلم و رسانه که در راستای اعتلای فرهنگ جامعه تلاش می کنند، تبریک گفت و با اشاره به روز شهرداری ها و دهیاری هاست، اذعان کرد: شهرداری ها به عنوان پیشانی خدمتگزاری به مردم در جوامع محلی، بر اساس ساختار شکل گیری خود در ذیل شوراهای اسلامی شهرها به نمایندگی از مردم فعالیت می کنند و خدماتی را به شهروندان ارائه می دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها به همه کارکنان شهرداری، پاکبانان و سبزبانان، رانندگان اتوبوس و تاکسی، مدیران، معاونین و به صورت ویژه به شهردار کرج بیان کرد: نامگذاری این روز، تداعی کننده و یادآور رسالت خطیر مجموعه مدیریت شهری است که باید خالصانه و مخلصانه با روحیه جهادی و کار شبانه روزی در خدمت شهروندان باشد.

قاسم پور تصریح کرد: امروز باید بپذیریم که علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، فعالیت‌های ما در خور و در شأن مردم نیست و باید بیش از این باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با مدیریت، هدایت و برنامه‌ریزی شهردار و مجموعه معاونان و مدیران، ضمن تکریم و حفظ شأن کارکنان زحمتکش شهرداری، فعالیت‌ها و خدمات این نهاد خدمت‌رسان افزایش یابد تا مردم نیز از این خدمات رضایت داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای این نشست به مناسبت روز قلم از کیانوش گلزار راغب نویسنده کرجی کتاب‌های «شنام» و «عصرهای کریسکان» با اهدا لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =