سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج بر لزوم انجام اقدامات فرهنگی در سرای محلات تاکید کرد و گفت: سراهای محله باید پیشانی کار فرهنگی و اجتماعی شهرداری باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در خصوص دستورالعمل اجرایی جهت راه اندازی سراهای محله شهر اظهارداشت: دستورالعمل اجرایی راه اندازی سراهای محله شهر کرج با همکاری موسسه های مردم نهاد، کانون های فرهنگی - اجتماعی و نحوه عملکرد و مشارکت آنها با شهرداری کرج و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به شورای شهر تقدیم شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج تصریح کرد: از آنجا که شهرداری کرج در نظر دارد، نسبت به واگذاری و مدیریت سراهای محله شهر کرج از طریق دستورالعمل اقدام کند در این راستا در کمیسیون مقرر شد تا موضوع جهت اظهار نظر به مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ارجاع گردد و پس از آن به کمیسیون فرهنگی جهت تصمیم گیری نهایی ارسال شود.

سعیدی بیان کرد: در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر لایحه فوق مطرح و به شهرداری ابلاغ شد و بر اساس مصوبه شورای شهر به شهرداری کرج اجازه داده شد برابر دستورالعمل اجرایی نسبت به راه اندازی سراهای محله در مناطق ۱۰ گانه شهر کرج با اولویت مناطق کم برخوردار اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =