مهاجری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع آسفالت زیر گذر محمدشهر و خیابان بسیج مرز بین محمد شهر و شهر کرج باید در قالب لایحه تنظیم و در شورای شهر تصویب شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج حسین مهاجری در نشست بررسی مسائل شهرهای شهرستان کرج که با حضور هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کرج در شورای محمد شهر برگزار شد، با اشاره به بازدید از بلوار بسیج در سال گذشته اظهار داشت: چون این خیابان مرز مشترک بین کرج و محمدشهر است، شهرداری نمی تواند بدون مصوبه شورا در این زمینه هزینه کند زیرا مشکل ساز خواهد شد.  

مهاجری تصریح کرد: در این راستا متن لایحه مربوطه تنظیم شده است اما هنوز به شورای اسلامی شهر کرج ارسال نشده که پیگیری های لازم به منظور ارسال سریع تر آن در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهرکرج با بیان اینکه شورای شهر تلاش می کند تا این مصوبه اخذ و آسفالت خیابان مذکور به صورت قانونی انجام شود، اظهار کرد: آسفالت خیابان مشترک محمدشهر و مشکین دشت و فردیس موضوع دیگری است که باید هر چه سریع تعیین تکلیف شود.

به گفته مهاجری؛ سال گذشته طی انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل های آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، آسفالت حدود ۲۰۰ مدرسه در استان صورت گرفت که ۵۰ درصد آن ها در شهر کرج واقع شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =