حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: پاکبان ها و سبزبانان به شایعات توجه نکنند، پرد اخت ها در سال های آتی استمرار دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ ردیفی برای امور رفاهی و بخشی از آن حق بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مجتبی حاجی قاسمی در خصوص برخی شایعات منتشر شده اظهارداشت: یکی از سیاست‌ های شورای دوره ششم شهر کرج توجه ویژه  به پرسنل تامین نیرو، سبزبانان و پاکبانان است، این سیاست‌ از سال اول شورای شهر پی گیری شده است.
 
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا شورای شهر تبصره ای در بودجه سال ۱۴۰۲ داشت که مزایای رفاهی و پرداخت های مناسبتی و همینطور سهم ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی برای پرسنل تامین نیرو سبزبانان و پاکبانان پرداخت شد و  قاعدتاً در سال‌های آتی به قوت خود باقیست.

حاجی قاسمی بیان کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته اطلاع رسانی ناصحیح توسط افراد غیرمسئول صورت گرفته است مبنی بر اینکه در جلسه کمیسیون تلفیق و در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ این ردیف حذف شده که بدین وسیله به صورت رسمی اعلام می‌کنیم که این خبر صحت ندارد و تکذیب می شود و این پیش بینی  در بودجه ۱۴۰۳ نیز صورت گرفته  است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: قاعدتاً شهرداری سقفی را برای پرداخت این مصوبه برای پرسنل تامین نیرو، پاکبان ها و سبزبانان چه در امور رفاهی ومناسبتی و چه  در سهم  ۵۰ درصد بیمه تکمیلی دارد که در آن سقف انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =