چپردار-بازدید رسانه

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر با تاکید بر نقش آفرینی اصحاب رسانه در جهاد تبیین گفت: رسانه آیینه تمام‌نمای اقدامات و عملکرد مسئولان است و از سوی دیگر مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند بنابراین نقش به‌سزایی در رفع مشکلات شهری دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج ؛جواد چپردار در بازدید از دفتر مجموعه رسانه ای پایگاه خبری دیده بان البرز ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات رسانه ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی  اظهارداشت: رفع مشکلات شهری از دغدغه‌های به‌حق مردم است که می‌طلبد در راستای ایجاد امید در بین شهروندان این اقدامات از سوی رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسد.

رسانه ها خط مقدم جهاد تبیین هستند

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر افزود: اولویت تکالیف شورای اسلامی شهر در مشارکت حداکثری انتخابات به تبیین عملکرد مدیریت شهری  و تامین رضایت مندی مردم وابسته است.

چپردار اذعان کرد: در سطح شهر قطعا ایراداتی وجود دارد که از طریق رسانه منعکس می‌شود بنابراین می‌طلبد تعامل دوجانبه صورت پذیرد و علاوه بر نواقص و کاستی‌ها، اقدامات و خدمات نیز اطلاع‌رسانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =