علیرضا رحیمی

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی شهر در آگاهی از اطلاعات شهری گفت: این طرح باید با نگاهی فنی و تخصصی تدوین شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر در خصوص طرح تفصیلی آتی شهر کرج به مدیریت شهری تذکر داد و گفت: قرارداد آن از سال ۹۳ شروع شده و متاسفانه با گذشت بیش از ۹ سال با توجه به حضور، پیگیری و مساعدت اعضای شورا قرار بود در اواخر ۱۴۰۱ به اتمام برسد که در حال حاضر به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر با انتقاد از عملکرد شهرداری نسبت به تهیه و تدوین طرح تفصیلی اظهار داشت:به دلیل نبود نگاه فنی و دقیق، عدم اطلاع از وضعیت و نیاز شهر، عدم بروزرسانی اطلاعات شهری و جمعیتی، طرح تفصیلی شهر با خوش خیالی برای افق ۱۴۰۴ در دست اقدام است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: هشدار مغایرت‌های اساسی و ایرادات فنی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان داده شده امّا همچنان بروزرسانی از حیث اطلاعات وضع موجود، بلاتکلیفی تدقیق مرز شهرستانهای کرج و فردیس، عدم تصمیم گیری مناسب برای اراضی بزرگ موجود در شهر،   عدم تبعیت از بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در طرح فعلی مشاهده می‌شود که باید مدیریت شهری توجه بیشتر داشته باشد و با نگاه فنی و دقیق تر بررسی کند.

علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: ساده انگاری حذف میانگذر جنوبی و عدم پیش بینی برخی طرحهای در حال اجرا، در طرح تفصیلی جدید برای یک کار فنی غیرقابل باور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =