عکس افتتاحیه پارکینگ طبقاتی 1 اسفند 1402

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: حمل و نقل عمومی از جمله مسئله پارکینگ در شهر کرج مورد توجه ویژه این دوره از شورای اسلامی شهر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی عمومی شهرداری کرج واقع در بولوار مولانا در منطقه ۸  که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار کرج، معاونین شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد، با اعلام این موضوع گفت: در همین جا از همه کسانی که بابت تکمیل این پروژه تلاش کردند از جمله از شهرداران ادوار گذشته و معاونین عمرانی سابق و ناظرین و تمامی همکاران مجموعه مدیریت شهری که در این پروژه نقش آفرین بودند قدردانی می کنم و از کارگرانی که به همت آنان این پروژه ‌ها محقق می‌شود نیز کمال تشکر را دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: جا دارد بابت چندبار تاخیر در افتتاح این پارکینگ عذرخواهی کنم و از شهردار محترم درخواست کنم در مورد نحوه بهره‌برداری از این پارکینگ یا واگذاری آن به بخش خصوصی سریعا تصمیم لازم را بگیرد.

محمدی در انتها با اشاره به اینکه رفع ترافیک شهر به ویژه در معابر و مناطق پرتردد از موضوعاتی است که در این دوره از مدیریت شهری اهمیت ویژه ای دارد، افزود: شورای اسلامی شهر کرج در اختصاص بودجه در موضوعات مرتبط با حمل و نقل عمومی و مسئله پارکینگ عمومی تمام توان خود را به کار خواهد برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =