• ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
  • کد خبر: 85809
علیرضا رحیمی - کراپ‌شده

علیرضا رحیمی خواستار عزم جدی مدیریت شهری در برنامه ریزی هدفمند بودجه ۱۴۰۳ شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی محمود آبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق در تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج ضمن تحسین و تمجید از مدیران در جذب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری کرج گفت: بودجه مصوب ۱۴۰۳ می تواند یک فرصت خوب و روی دیگر سکه نیز یک تهدید بزرگ برای مدیریت شهری کرج باشد.

علیرضا رحیمی افزود: بودجه ۲۰ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان برای ۱۴۰۳ یک برنامه ریزی و عزم جدی می خواهد، در اولویت اول برای درآمد بودجه تنظیم شده، قابل توجه و در نهایت برای ردیف های مهم و هدفمندی که تعریف شده است خرج شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به اضافه شدن حدود ۶ هزار میلیارد تومان به ردیف بودجه بزرگراه شمالی(شهید سردار سلیمانی) اشاره کرد و خطاب به شهردار کرج گفت: سهم دولت در این پروژه ۵۰ درصد می باشد که پیگیری، تلاش شما و استاندار محترم را می طلبد که پول دولت برای شهر در پروژه بزرگراه شهید سردار سلیمانی جذب شود تا شهروندان محترم کرج طعم شیرین این پروژه را بعد از مدتها بچشند.

وی از ضعف معاونت مربوطه در تنظیم بودجه ۱۴۰۳ نام برد و در پایان از تلاش و پشتکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر که ضعف و کم و کاستی های بودجه را بر دوش گرفتند تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =