رحیم خستو

مدیریت شهری اقدامات و خدمات متنوعی در مناطق محروم و کم برخوردار شهر ارائه کرده که نیازمند اطلاع رسانی خوب و حرفه ای به شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت) طی سخنانی در صد و نود و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه باید نکته ای را خدمت عزیزان و شهردار محترم عرض کنم، افزود: شب گذشته بنده و رئیس محترم شورا در نقطه ای از سطح شهر بودیم که بحث احداث پروژه تئاتر شهر به میان آمد و حاضرین معتقد بودند که توجه و عزم مدیریت شهری معطوف تمام مناطق و برخوردار شهر شده و محلات محروم مغفول مانده اند که البته در پاسخ از عملکرد و اقدامات دفاع شد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: آقای شهردار به نظر می رسد کار اطلاع رسانی و بیان اقدامات و خدمات فرهنگی، ورزشی، رفاهی و هنری دوره کنونی مدیریت شهری کرج به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار نیاز به اطلاع رسانی خوب و حرفه ای دارد که انتظار داریم به این موضوع مهم توجه بیشتری شود.

خستو گفت: دوره کنونی مدیریت شهری کرج در مناطق محروم کارها و خدمات خوبی ارائه داده و پروژه های مختلفی نیز در دست اقدام داریم که شایسته است با اطلاع رسانی حرفه ای و کیفی، مردم را در جریان امور قرار دهیم و شفافیت را ایجاد نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =