افتتاح پارک دانایی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهری توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخودار داریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در مراسم بهره برداری از پارک دانایی که پیش از ظهر امروز در منطقه اسلام آباد و با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، اعضای شورای شهر، دیگر مسئولان شهری و شهروندان برگزار شد، ضمن تبریک ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به مردم کرج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای ارزشمند دفاع مقدس، ارائه خدمات گسترده در مناطق کم برخوردار را یکی از وظایف اصلی مجموعه مدیریت شهری ذکر و عنوان کرد: توفیق پیدا کردیم امروز در یکی از مناطق کم برخوردار شهر، پارکی ۲۳ هکتاری افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه مدیریت شهری مکلف هستیم تا آنجایی که می‌توانیم به همه مردم به ویژه شهروندان در مناطق کم برخوردار خدمت کنیم، گفت: دیدگاه شورای ششم این است که اگر قرار باشد خدمات رفاهی، فرهنگی ، تفریحی و ... ارائه شود، اولویت با محلات کم برخوردار باشد.

چپردار در تشریح جزئیات اقدامات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها عنوان کرد: وقتی مجموعه مدیریت شهری را تحویل گرفتیم، تعدادی از پروژه‌های اصلی و بزرگ از سوی اعضای شورا و مدیران شهر دوره قبل آغاز شده بود و شورای ششم نیز تکمیل این پروژه‌ها را در اولویت قرار داده است.

افتتاح پروژه‌های جدید عمرانی در دستور کار مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهتمام مدیران قبلی در خدمات رسانی به شهروندان و آغاز پروژه پارک دانایی در آن زمان، گفت: من به نمایندگی از اعضای شورا، شهردار و مدیران مدیریت شهری از تلاش و دور اندیشی دوره گذشته شورا، شهردار سابق و مدیران آن دوره که قسمت عمده‌ای از پارک را به نتیجه رساندند، قدردانی می‌کنم.

وی همچنین گفت: خرسندیم از اینکه پروژه‌ای را تقدیم مردم می‌کنیم که همه مدیران شهری در زمان لازم و موعد مقرر در آن شرکت داشتند.

چپردار در ادامه صحبت‌های خود از اولویت بندی برنامه‌های شورای شهر در سال آتی سخن گفت و افزود: مجموعه مدیریت شهری در نظر دارد، در کنار تکمیل پروژه‌های اصلی، عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی جدیدی که نیاز شهر و شهروندان است را آغاز کند.

این مسئول توضیح داد: عملیات اجرای برخی از این پروژه‌ها آغاز شده و برخی نیز در دست مطالعه هستند.

برای تحقق مطالبات به حق شهروندان تلاش می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تحقق مطالبات اصلی شهروندان تاکید کرد و با اشاره به برگزاری جلسات تلفیق و اختصاص آن به بررسی، اصلاح و تنظیم بودجه سال آینده، گفت: برنامه های سال آتی مدیریت شهری، پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان است.

وی همچنین به بازدیدهای اعضای شورا، شهردار، معاونت‌های شهرداری، مدیران مناطق وسازمان‌ها از محلات مختلف شهر و دیدار مستقیم مدیران شهری با مردم اشاره کرد و افزود: طی این بازدیدها درخواست‌های اصلی که جزء اولویت‌های کاری مدیریت شهری است را از زبان مردم شنیدیم، آن را در کمیسیون‌های مختلف شورا به بحث و تبادل نظر گذاشتیم و به مدیران مربوطه نیز انتقال دادیم.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: مدیران مجموعه نیز تلاش کردند تحقق این مطالبات به حق را در بودجه سال آینده پیش بینی کنند و امید است این هماهنگی، تلاش و دورنگری مدیریت شهری منجر به این شود که بتوانیم، به تعهدات خود در برابر شهروندان به نحو احسن و در حد بضاعتی که وجود دارد، عمل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =