ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به ظرفیت های قابل توجهی که مجموعه مدیریت شهری در فرهنگسراها، سراهای محله و دفاتر تسهیل‌گری دارد، آمادگی انعقاد تفاهم نامه میان شرکت آب و فاضلاب استان البرز و مدیریت شهری کرج را داریم تا بتوانیم اقدامات موثری آموزشی را در این حوزه رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری، مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان البرز و اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به دو حوزه آب و برق در استان البرز و پاسخ به سوالات و مطالبات مردم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه به امر مهم آموزش شهروندی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجهی که مجموعه مدیریت شهری در فرهنگسراها، سراهای محله و دفاتر تسهیل‌گری دارد، آمادگی انعقاد تفاهم نامه میان شرکت آب و فاضلاب استان البرز و مدیریت شهری کرج را داریم تا بتوانیم اقدامات موثری را در این حوزه رقم بزنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکل افت فشار آب در منطقه دهقان ویلا بیان کرد: آبرسانی این محله مدت ها به صورت هیئت امنایی انجام می شد. در دیدارها و جلساتی که به عنوان نمایندگان مردم با شهروندان منطقه دهقان ویلا داریم، دریافته‌ایم که اولویت اول آن‌ها آسفالت و فضای سبز نیست، بلکه افت فشار آب است؛ بنابراین درخواست می‌شود این مهم مدنظر قرار گیرد و اقدام عاجل انجام شود.

سخنگو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: حق آبه کرج از سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یافته اما در کیفیت آب به ویژه در مناطق جنوبی و پایین دست اتوبان خیلی ملموس نبود و بیشتر به شبکه شمالی تزریق شد. تصفیه خانه حصار که عملیات اجرایی آن در حال انجام است، می‌تواند در تصفیه پساب موثر باشد تا با حمایت و تعامل با آبفا، بتوانیم آب شرب را از آبیاری فضای سبز حذف کنیم.

ایزدیار بالا بودن تعرفه پرداختی طرح سیستم جمع آوری فاضلاب شهری (اگو) را یکی از گلایه‌های شهروندان در مناطق محروم و بافت‌های فرسوده دانست و افزود: با توجه به اینکه مردم این محلات، توان پرداخت چنین مبالغ قابل توجهی را ندارند، اگر بتوانیم شرایطی را در قالب پرداخت تسهیلات بانکی فراهم کنیم که محرومان هم بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند، گام موثری برداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: شرکت آبفا یک زمین بزرگ چهار بر در بلوار طالقانی شمالی دارد که به عنوان انبار و تلمبه خانه از آن استفاده می کند. با توجه به اینکه در این منطقه با مشکل تامین پارکینگ خودرو مواجه هستیم، از این شرکت درخواست کردیم که بخشی از زمین مذکور را در اختیار مدیریت شهری قرار دهد تا بتوانیم اقدام به ساخت پارکینگ عمومی برای همشهریان کنیم.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بخشی از زمین پارک ایران کوچک متعلق به آموزش و پرورش بود که در سال گذشته از طریق تهاتر، تملک قطعه دوم این پارک صورت گرفت.

به گفته ایزدیار؛ شرکت آبفا نیز تلمبه خانه ای در این پارک دارد که یک منزل ویلایی نیز در آنجا توسط سرایدار نگهداری می‌شود که اگر بتوانیم این فضا را تعیین تکلیف کنیم، به سرعت می توان عملیات اجرایی فاز دوم این پارک را آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =