سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در آستانه فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و برقراری فضای شاد و مفرح برای شهروندان، اقدامات گسترده ای در حوزه فضاسازی معابر و همچنین برگزاری برنامه مختلف فرهنگی مذهبی توسط مجموعه مدیریت شهری انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر اظهارداشت: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم مجموعه شهرداری مرکز، مناطق، شرکت ها و سازمان های تابعه اقدام به تبلیغات محیطی با مفاهیم و مضامین ائمه اطهار که آثار تربیتی دارد نمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اعیادی همچون غدیر پیش از آنکه مسئولین شهری برای آن برنامه ریزی انجام دهند معصومین (ع) اعمال و وظایفی برای آن تعریف کرده اند که ویژه برنامه‌های جشن‌های غدیر با برنامه‌های خلاق و متنوع همراه شود.

سعیدی عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری فقط به نصب بنر در پیشانی پل ها و بیلبوردها، تزئین و چراغانی معابر و میادین شهر با استفاده از پرچم ها و ریسه‌هایی با مضمون گرامیداشت عید غدیر بسنده نکرده و در محلات مختلف برنامه‌های مختلفی با اشاره به مفاهیم غدیر در حال انجام است.

وی یادآور شد: ضروری است در ادامه این اقدامات فراهم سازی امکان تحقق و عینیت یافتن برنامه ها،برگزاری جلسات و هماهنگی ها جهت مردمی سازی از طریق محله ها، مساجد و گروه های مردمی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =