علیرضا رحیمی

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم انعقاد تفاهم نامه مشترک در حوزه آموزش و حقوق شهروندی با دادگستری استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علیرضا رحیمی در یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان البرز برگزار شد به موفقیت‌های اخیر دستگاه قضایی این استان اشاره کرد و اظهارداشت: امروز در دوران طلائی دادگستری در استان با حضور آقای فاضلی رئیس کل و معاونین خبره قضایی هستیم، در گذشته تجربه خوبی در راستای تفاهم نامه مشترک همکاری در خصوص آموزش، مشاوره خانواده جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی فی ما بین دستگاه قضا و مدیریت شهری صورت گرفته و بازخورد مثبتی داشت.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مشاوره و آموزش، بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده است بر این اساس پیشنهاد می‌شود تا تفاهم نامه‌ای فی ما بین یا شهرداری کرج منعقد شود.


رحیمی بیان کرد: آموزش شهروندی و حقوق شهروندی دو مقوله مهم است که مغفول مانده و با بهره گیری از تجربه خوب معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان می‌توان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سطح فرهنگی شهرنشینی و کاهش هزینه‌های مدیریت شهری شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =