اسدیان

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تشکیل کارگروه پایش حوزه مالیات خبر داد و گفت: مرکز پژوهش های شورای شهر در راستای پایش مالیات استان البرز اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ محمد اسدیان در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: در فصل چهار قانون توسعه هفتم، سه بند در حوزه اصلاح نظام مالیاتی آمده است که بخشی از آن ها در فعالیت‌های مدیریت شهری تاثیرگذار است.

وی اذعان کرد: پیشنهاد می‌شود علاوه بر فرهنگسازی، کارگروه پایش مالیات هم تشکیل شود و مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نیز در حوزه مالیات ورود کنند؛ رخداد و برون داد آن در حوزه شهری خواهد بود.

اسدیان با اشاره به آمار بالای فرار مالیاتی در استان البرز، ضمن اعلام موافقت خود با پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: اگر کارگروهی فعال شود و حداقل سه ماه یکبار حوزه مالیاتی را پایش کند، علاوه بر کمک به اداره کل امور مالیاتی استان البرز برای افزایش وصول مالیات، موجب رقم خوردن اصلاحاتی در سطح شهر نیز می شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =