اسدیان

دبیر دوم و رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای دوره ششم با همدلی از اولین روزها حمایت از مترو را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ محمد اسدیان در حاشیه آیین گشایش ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ادوار گذشته شورای شهر در به ثمر رسیدن پروژه قطار شهری به تشکیل کارگروه راهبردی مترو اشاره و اظهار کرد: در ششمین دوره شورا بر اساس برنامه زمانبندی شده با تشکیل کارگروه راهبردی تکمیل پروژه های مترو به‌ویژه ایستگاه‌ها دارای پیشرفت خوبی بوده و در حال انجام است.

دبیر دوم و رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پیشرفت ایستگاه شهید سلطانی منطبق با برنامه زمانی رصد می شود که پس از تکمیل ایستگاه و اتصال خط داخل شهری مترو به خط تهران _ کرج بخشی از اهداف حوزه حمل و نقل عمومی بویژه در حوزه قطارشهری محقق می شود.

اسدیان بیان کرد: اعضای شورای شهر پروژه تکمیل مترو را با جدیت پیگیری می‌کنند و با همکاری یکدیگر تلاش خود را برای تکمیل مترو به کار خواهند بست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =