• ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
  • کد خبر: 84513
بازدید شهردار سازمان عمران

رییس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج گفت: پژوهش و مطالعات نیاز اصلی جامعه برای پیشرفت و توسعه است که این مهم در پروژه‌های عمرانی شهری لحاظ شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج محمد اسدیان در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اظهارداشت: طی بررسی بعمل آمده از سال ۹۲ تاکنون متاسفانه اکثر پروژه های عمرانی شهر فاقد پیوست پژوهشی بوده است.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج افزود: پروژه ها پس از بررسی و بحث در کمیسیون های تخصصی شورای شهر از منظر فرهنگی، اجتماعی و محیط زیست و مدیریت کلان توسط مرکز پژوهش ارزیابی و اولویت اجرای آنها اعلام و تصویب می شود.

اسدیان اذعان کرد: اعضای شورای شهر مصوب کردند که تمامی پروژه های فنی و عمرانی باید درحوزه مطالعاتشان با تایید مرکز پژوهش ها اقدام شود.

وی از مشارکت دانشگاه های البرز در طرح های پژوهشی و عمرانی کرج خبر داد و افزود : ۱۱۵ پروژه مطالعاتی با کمک دانشگاه های استان آغاز کردیم ضمن آنکه مدیریت شهری کرج از ۱۱۵ پایان نامه با موضوع مدیریت شهری حمایت می کند.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: تشکیل کارگروه نخبگان برای بهره مندی مدیریت شهری از نظرات نخبگان در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و شهری یکی از برنامه های مدیریت شهری کرج است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =