پاکبان

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طبقه بندی مشاغل پاکبانان بر اساس سابقه کار، در حقوق و مزایا پاکبانان موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار  در خصوص وضعیت معیشتی پاکبانان اظهارداشت: امسال توجه ویژه ای به پاکبانان صورت گرفته و مبلغ قابل توجهی برای بیمه تکمیلی این قشر و خانواده هایشان اختصاص یافته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: علیرغم اینکه در قانون، هیچ وظیفه ای در این رابطه برای مدیریت شهری تعریف نشده، ۵۰ درصد سهم بیمه تکمیلی آن ها را مدیریت شهری با مصوبه شورای شهر برای پاکبانان و سبزبانان تقبل کرده است.

ایزدیار با اشاره به اختصاص۳۲میلیارد تومان به این امر در سال جاری اذعان کرد: طبقه بندی مشاغل پاکبانان به صورت پایلوت از شهرداری منطقه ۳ شهرداری آغاز شده است و در حقوق آبان ماه اعمال خواهد شد که براساس سابقه کار، از حقوق و مزایا برخوردار شوند زیرا باید بین پاکبانی که امسال بر سر این کار آمده با پاکبانی که ۱۰ سال سابقه کار در این زمینه را دارد، تفاوت قائل شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: از همه پاکبانان شهرداری کرج درخواست می شود تا سوابق بیمه ای و شغلی خود را جمع آوری کنند تا افزایش حقوق با توجه به سوابق شامل آنها شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی و ایمن سازی محیط کار پاکبانان نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم حداکثر ایمنی را برای این عزیزان که در نوک پیکان ارائه خدمات شهری به شهروندان هستند، ایجاد و از این افراد صیانت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =