ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از سند دار کردن املاک اسلام آباد خبر داد و  گفت: انتظار مردم اسلام آباد برای سند دار کردن املاک این منطقه پس از سالها انتظار تسوط شورای شهر تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در پایان یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت نوجوان کرجی، محمد حسین فهمیده که به روز بسیج دانش آموز مزین شده است، به تشریح اهم مصوبات شورا در این جلسه پرداخت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: امروز با مصوبه شورا مقرر شد اراضی که در گذشته اهالی اسلام آباد اقدام به ساخت اعیانی کرده اند به استثناء املاکی که واقع  در معابر هستند و املاکی که شامل اصلاحی می شوند بتوانند با ساز و کاری که مدیریت شهری ایجاد کرده است سند مالکیت اخذ کنند.

ایزدیار ضمن تشکر از ریاست قوه قضاییه و همکارانشان در سازمان اسناد و املاک کشور تصریح کرد: بر اساس ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم زمینه ارائه سند با مبلغ ناچیز ارزش معاملات پس از طی مراحل قانونی مهیا می شود.

وی به لایحه دیگر شهرداری اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین توافقات سال جاری تعیین تکلیف ملکی واقع  در تقاطع بلوار شمس و خیابان بنی نجار در منطقه حیدر آباد است، این ملک دارای تائیدیه کمیسیون ماده ۵ است که به جهت ایجاد سرانه های آموزشی و ورزشی و فضای سبز و همچنین تاسیس یک باب مدرسه برای اهالی حیدر آباد و حصارک بالا توافق شده است که از آورده این توافق مصوب شد ساخت یک مدرسه به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و یک گرمخانه با مبلع ۷۰ میلیارد ریال در سال جاری اقدام شود.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به لایحه پروژه بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت سهم ۵۰ درصدی را پذیرفته است، لازم بود که الحاقیه قرارداد بزرگراه شمالی فی مابین شهرداری کرج و دولت جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف شود که مقرر شد از مبلغ حدود ۷ هزار میلیارد تومان باقی مانده این پروژه ۳۵۰۰ میلیارد تومان در سهم شهرداری و ۳۵۰۰ میلیارد تومان در سهم دولت پیش بینی شد که ۲۵ درصد آن در بودجه ۱۴۰۲ و ۲۵ درصد باقی مانده از طریق واگذاری املاک در همجوار این پروژه تامین شود که با قید تایید الحاقیه در هیات مدیره شرکت بزرگراه شمالی این لایحه به تصویب شورا رسید.

سخنگوی شورای شهر به لایحه افزایش اعتبار آسفالت اشاره و بیان کرد: با توجه به حجم قابل توجه عملیات اجرای آسفالت در سطح شهر طی لایحه ای شهرداری درخواست افزایش ۳۵ میلیاردتومانی به ردیف ۵۰ میلیاردتومانی بودجه آسفالت در سازمان عمران را کرد که اعضای شورای شهر موافقت کردند مبلغ ردیف آسفالت در سازمان عمران به مبلغ ۸۵۰میلیارد ریال افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =