مهاجری

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از آغاز عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس حدفاصل حصارک تا پایانه شهید سلطانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین مهاجری این اقدام را در راستای اجرای سیاست‌های شورای دوره ششم و مدیریت شهری در بخش حمل و نقل همگانی و ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان و همچنین اصلاح الگوی مصرف استفاده از معابر شهر عنوان کرد و اظهارداشت: کارگاه اجرایی این مسیر تجهیز شده و عملیات اجرایی آن از حصارک آغاز که پس از عبور از ۱۷ ایستگاه‌ (مجموعا ۳۴ ایستگاه در دوطرف) به ایستگاه پایانه شهید سلطانی ختم می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از میدان حصارک آغاز و تا پل فردیس ادامه دارد، اذعان کرد:طول پروژه حدود ۳۰ کیلومتر است که به صورت رفت و برگشت پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج به اصلاح هندسی برخی از نقاط پروژه اشاره کرد و افزود: سه راه پست خانه و ابتدای بلوار گلستان و لوپ سه راه گوهردشت از نقاطی هستند که در حال اجرای عملیات اصلاح هندسی این مسیر هستند.

مهاجری با بیان اینکه با اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو در خیابان شهید بهشتی، سر فاصله زمانی اتوبوس ها در آن مسیر کاهش می‌یابد، افزود: همچنین با تحقق این مهم سطح سرویس مناسبی از حمل و نقل عمومی در اختیار شهروندان محترم قرار می‌گیرد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ با اجرای این مسیر ویژه، سرعت و مطلوبیت ناوگان حمل و نقل همگانی در این مسیر که یکی از مسیرهای شریانی شبکه معابر کرج محسوب می‌شود، افزایش و زمان سفر در این محدوده کاهش می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =