جلسه رسمی -شورا

در ابتدای یکصد و چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی از خانواده شهید والامقام فهمیده تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی با اشاره به فرارسیدن هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده که به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، فرارسیدن سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت و اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران اسلامی سبز بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج به برگزاری با شکوه راهپیمایی سیزدهم آبان اشاره و اظهارداشت: این حضور پرشور شهروندان نمادی از وحدت و همبستگی ملت برای مبارزه با ظلم و استبداد است که قدردان حضورشان هستیم.

محمدی با یاد و خاطره والدین شهیدان فهمیده به رشادت شهید محمد حسین فهمیده اشاره و افزود: افتخار شهروندان کرج فرزندانی است که در مسیر اهداف مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و نمونه بارز آن شهید همشهریمان، فهمیده است که ستاره ای پرفروغ و نشانه ای درخشان برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی گردید و امام راحل از این طفل بعنوان رهبر ۱۳ ساله یاد کردند.

در ادامه این مراسم، مجید فهمیده برادر شهید والامقام محمد حسین و داود فهمیده در جمع اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری اذعان کرد: مهمترین ویژگی شهید محمد حسین، اطاعت از امام و ولایت مداری بود و در این راستا همواره پدر و مادر شهید فهمیده، برای فرزندان شهدا احترام قائل بودند و آنها را تکریم ویژه می‌کردند.

وی افزود: امروز راه شهید فهمیده ها همچنان ادامه دارد و دشمنان نظام و اسلام از هیچ کوششی در جهت کم کردن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی دریغ نمی‌کنند لذا باید با دقت بیشتری گام برداریم و اگر لازم باشد خود را زیر تانکهای صیادان فرهنگی بیاندازیم تا آینده کشور تضمین گردد و اینجاست که اعضای شورای اسلامی شهر با اتحاد، خویشتن داری، تقوا و صبر در راه شهدا می‌تواند شهر را منقلب کند و در حقیقت همصدا در جهت کم کردن آسیبهای فرهنگی و مبارزه با فساد و بطور کلی با خدمت صادقانه به شهروندان به تکالیف عمل نمایند.

فهمیده بیان کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج از خانواده های شهدا و خانواده های مذهبی و انقلابی هستند که توانسته اند با حضور مستمر در جامعه به ویژه همراهی با شهروندان در مساجد و محافل در مسیر کاهش و رفع مشکلات آنان گام بردارند و نحوه خدمت رسانی اعضای این دوره شورای اسلامی شهر در دو سال اخیر، مهر تائیدی بر سلامت ایشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =