ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: روند محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد اعضای شورای اسلامی شهر کرج مطابق با قوانین و مقررات است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار با اشاره به حواشی مصاحبه منتشر شده در نشست خبری پایان یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:  محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد اعضای شورای اسلامی شهر کرج مطابق با قوانین و مقررات است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: آنچه در مصاحبه اشاره شد، روند محاسبه و پرداخت حقوق اعضای شورای اسلامی شهر کرج بود و به منزله تایید رقم اعلامی خبرنگار نیست.

ایزدیار بیان کرد: حقوق ماهانه همکار محترم شورای شهر از محل اعتبارات شورای اسلامی شهر کرج انجام می‌شود و هیچ گونه پرداختی در شهرداری کرج برای ایشان انجام نشده است.

وی افزود: عوامل مختلفی در صدور حکم کارگزینی کارکنان مدیریت شهری تاثیرگذار است و البته در نهایت محاسبه حقوق همکار شورا نیز همانند همه پرسنل مامور به شورای اسلامی شهر کرج، انجام و پرداخت می‌شود که برابر قوانین و مقررات استخدامی حاکم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر که به صورت مامور و تمام وقت در محل کار حضور دارند، حق الجلسه دریافت نمی‌کنند که همکار ما نیز تاکنون هیچ حق جلسه‌ای دریافت نکرده‌اند.

ایزدیار یادآور شد: میزان حقوق دریافتی همکار محترممان در شورای اسلامی شهر کرج بسیار پایین‌تر از رقم اعلامی خبرنگار است که البته این میزان نیز مطابق ضوابط و مقررات، محاسبه و به ایشان پرداخت شده است.

ایزدیار در خاتمه از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی خواست از هرگونه حاشیه سازی که منجر به خروج روند خدمت رسانی مطلوب شورای اسلامی شهر کرج شود، خودداری کنند و تاکید کرد مدیریت شهری کرج همواره در راستای شفاف سازی اقدام نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =