قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: یکی از بزرگترین دلایل مشکلات ترافیکی، عدم وجود زیرساخت‌های مکفی و مناسب حمل و نقل عمومی است.

علی قاسم پور در جمع خبرنگاران گفت: در شهر کرج به دلیل میزان فزاینده رشد مهاجرت و جمعیت‌پذیری، زیرساخت‌ها متناسب با جمعیت رشد نکرده و همین موضوع موجب بروز مشکلاتی شده است.  

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با بیان اینکه دو نقطه مغفوله در کرج وجود دارد که یکی از آن‌ها حس تعلق است؛ بیان کرد: همه ما باید به میزانی که به زادگاه خود حس تعلق داریم به شهر کرج هم داشته باشیم، از سوی دیگر به واسطه نزدیکی به پایتخت بار زیادی از مشکلات به سمت کرج سرازیر شده و مردم این کلانشهر را با چالش‌هایی مواجه کرده است.

وی تأکید کرد: اما قطعاً یکی از بزرگترین دلایل مشکلات ترافیکی، عدم وجود زیرساخت‌های مکفی و مناسب حمل و نقل عمومی است که در راستای رفع این مشکل، پس از چندین سال انتظار، خطوط مترو به راه افتاد و تلاش می‌کنیم تا پایان این دوره شورا، متروی کرج را به‌ایستگاه شهید سلطانی برسانیم.  

قاسم پور خاطرنشان کرد: این‌ایستگاه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر پروژه به همین روال پیش برود، ‌امیدواریم ظرف چند ماه آینده بتوانیم خط متروی تهران را به خط داخلی کرج وصل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه خط BRT از حصارک تا میدان شهید سلطانی گفت: با توجه به اینکه فلکه اول گوهردشت، یکی از گره‌های ترافیکی شهر است، پروژه زیرگذر آن مصوب، به نام شهید سید روح الله عجمیان مزین و پیمانکار نیز اخذ شده است و ظرف ۱۸ ماه باید به بهره‌برداری برسد.  

وی یادآور شد: مناقصه پروژه میدان جمهوری نیز یک بار برگزار و تجدید شد، روگذر شهدای غزه نیز به سمت دانشگاه آزاد کرج در حال تکمیل است.

قاسم پور عنوان کرد: همه این‌ها، اقدامات فیزیکی برای انتقال ترافیک از نقطه‌ای به نقطه دیگر است اما چاره حل معضل نیست و ما مجبوریم به این اقدامات به عنوان مسکن و درمان مقطعی نگاه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =