عمار ایزدیار - کراپ‌شده

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: صورت جامع درآمد هزینه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار به صورت جامع درآمد هزینه شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: با استناد به ماده ۷۱ قانون شهرداری ها و بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون شوراها صورت عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث و بررسی به اتفاق آرا تصویب شد.

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پیشنهاد اعضا در مورد شناسایی کدهای درآمدی بر اساس قانون درآمد پایدار و نگاه صحیح به حوزه درآمد پایدار به عنوان آسیب شناسی و عملکرد شهرداری مطرح و با اکثریت آرا به تایید اعضا رسید.  

ایزدیار بیان کرد : بر اساس ماده ۸۰ قانون تشکیلات و اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا علاوه‌بر تصویب بودجه، اصلاح و تفریغ بودجه سالیانه شهر، نظارت بر حفظ و جذب سرمایه‌ها و دارایی نقدی، اموال منقول و غیرمنقول و تأیید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که باید هر شش ماه یک بار توسط شهرداری منتشر شود، بر عهده شوراها است.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج؛ امیدواریم رسیدگی به موضوع‌هایی که مورد تاکید بوده در اولویت مدیریت شهری باشد تا در حوزه خدماتی، عمرانی و فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود و کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر کرج  ارتقا یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =