علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به معضلات کنونی پل‌های عابر پیاده، و پیرو تذکر قبلی به شهردار محترم خواستار تصحیح، توسعه و نگهداشت صحیح آن ها شد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در یکصد و بیست و ششمین جلسه این کمیسیون در بررسی تفریق بودجه سازمان سیما و منظر و فضاهای شهری در سال۱۴۰۱ گفت: با توجه به بررسی ها و درخواست های شهروندان در خصوص عبور عابرین پیاده از عرض معابر پر خطر در سطح شهر احصاء شد که پل های عابر پیاده در حال بهره برداری و آنچه که نیاز شهری است باید احداث شود.

وی با اشاره به اینکه تمام پله های برقی عابر پیاده که در سطح شهر مشاهده می شود برای دهه هشتاد است که یک عمر مفید دارد، اظهار داشت: استفاده از پله برقی عابر پیاده های سطح شهر با توجه به نوع نگهداشت و خطرات آن به صرفه نیست و استفاده از پل های عابر پیاده رمپی نسبت به دیگر پل های عابر پیاده کاربردی تر خواهد بود.

علیرضا رحیمی ضمن یادآوری این موضوع که مدیریت و نظارت بر پل های عابر پیاده بر عهده مدیریت شهری است که در حال حاضر بصورت درست و صحیح انجام نمی شود، عنوان کرد: متاسفانه شهروندان شهر کرج از خدمات رسانی در خصوص پل های عابر پیاده رضایت ندارند و شکایات متعددی ارسال می شود که در بعضی مواقع جان شهروندان محترم به خطر افتاده است.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ضروری است تا شهردار محترم نسبت به کسب رضایت شهروندان و ارتقای سطح ایمنی آنان در پل‌های هوایی اقدام کنند.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر کرج در سال جاری مبلغ دویست میلیارد ریال در خصوص طراحی و احداث پل های عابر پیاده بصورت رمپی و آسانسوری و...اختصاص داده است.

به گفته رحیمی این اقدام در مرحله برگزاری مناقصه است که به زودی انجام خواهد شد.

گفتنی است تردد در پل‌های رمپی آسان تر است و امکان تردد دوچرخه نیز در این پل‌ها وجود دارد.

منتشر شده در تاریخ  ۶ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =