رحیمی 33

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج خواستار شد تا مدیریت شهری برای افزایش سرانه خدماتی شهر کرج برای مالکین و سرمایه گذاران این حوزه فرش قرمز پهن کند.

به گزارش پایگاه خبری امروز علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در بررسی متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری در یکصد و سی و هشت کمیسیون تلفیق گفت: تصدی گری دستگاه های اجرائی و دولتی از جمله شهرداری ها در خصوص احداث و راه اندازی اماکن جز ضرر و آسیب، عایدی خاصی نداشته و معمولا رها شده باقی می ماند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اضافه کرد: در موضوع سرمایه گذاری در کرج امروزه متاسفانه به دلیل عدم شفافیت در آئین نامه سرمایه گذاری ابلاغی از سوی دولت و ریسک بالای آن در شهر، سرمایه گذاران مایل به مشارکت با دستگاه‌ها نیستند.

علیرضا رحیمی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید در خصوص سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تلاش کند اظهار داشت: برخی مالکین خوشبختانه تمایل به احداث مسکونی ندارند چرا که سرانه مسکونی شهر نزدیک به استاندارد است آنچه کسری داریم سرانه خدماتی است که انتظار می رود شهرداری برای اینگونه مالکین فراخوان بزند و فرش قرمز پهن کند تا در خصوص درخواست‌های ایجاد فضاهای خدماتی اعم از اقامتی(هتل)، ورزشی، درمانی، هنری، تفریحی و شهربازی اقدام کرده و وارد تفاهم شوند.

منتشر شده در چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =