محمدی

هفتادمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور به میزبانی شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، هفتادمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور چهارم و پنجم بهمن در بندر عباس برگزار و تصمیمات مهمی در جهت اداره بهتر شهرها اتخاذ شد.

مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جاری شهرها و تبادل اطلاعات در راستای کاهش معضلات و ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان انجام شد.

وی اذعان کرد: پیشنهاد شورای اسلامی کلانشهر کرج در خصوص تمدید فرصت اجرای تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ و تقسیط بدهی جهت املاکی که تا پایان سال ۱۴۰۰ دارای حکم تخریب یا اعاده در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها هستند، مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد مکاتبه ای به امضای روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی انجام شود که امید می‌رود در جهت تعیین تکلیف نهایی املاک دارای حکم تخریب و همچنین کاهش فشار مالی بر مالکین با تغییر شیوه پرداخت، مورد بررسی قرار گیرد که البته درآمد ناشی از اجرای این موضوع در حوزه حمل و نقل عمومی در شهرها که از نیازهای  اصلی و مطالبات به حق شهروندان است، هزینه خواهد شد.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: با پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج و مصوبه اعضا در کمیسیون عمران و توسعه شهری مقرر شد اقدامات و تشریفات لازم انجام شود تا مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه نسبت به شناسایی و انتقال تصدی‌های قابل واگذاری به شهرداری‌ها با رویکرد مدیریت یکپارچه شهری با پیشنهاد مجموعه‌های راهور، آبفا و برق با رویکرد برنامه ریزی، تصمیم سازی و اقدام هماهنگ به موقع اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =